Optimalizace trati Beroun (včetně) - Králův Dvůr
Stavba je situována od katastru Tetín v km 37,461 - 37,900, dále v prostoru stávající železniční stanice Beroun osobní a seřaďovací nádraží, pro traťový úsek Beroun – Zdice v úseku Beroun - Králův Dvůr a železniční zastávky Králův Dvůr v km 42,700, navazující na dokončenou stavbu „Optimalizace trati Beroun – Zbiroh“.
Rozhodující náplní stavby je rekonstrukce železničního spodku a svršku, úprava nástupišť, včetně bezbariérového přístupu pro cestující, přejezdů, mostů, podchodů a propustků, modernizace zabezpečovacího zařízení s dálkovým ovládáním stanic z vybraného uzlu (Beroun), s možností připojení na CDP Praha, výstavba odpovídajícího sdělovacího a informačního zařízení, kabelizace, rekonstrukce trakčního vedení vč. DŘT , elektronická ochrana technologií a technologických objektů, kamerový systém pro zajištění bezpečnosti cestujících a protihluková opatření. Zcela novým prvkem je podpůrná trakční měnírna pro posílení zvyšujících se el. odběrů a zálohu pro dočasně odpojených el. zdrojů.
Žádná alba.
- {POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zatím nebylo nahráno žádné video.
Optimalizace trati Beroun (včetně) - Králův Dvůr
Stavba je situována od katastru Tetín v km 37,461 - 37,900, dále v prostoru stávající železniční stanice Beroun osobní a seřaďovací nádraží, pro traťový úsek Beroun – Zdice v úseku Beroun - Králův Dvůr a železniční zastávky Králův Dvůr v km 42,700, navazující na dokončenou stavbu „Optimalizace trati Beroun – Zbiroh“.
Rozhodující náplní stavby je rekonstrukce železničního spodku a svršku, úprava nástupišť, včetně bezbariérového přístupu pro cestující, přejezdů, mostů, podchodů a propustků, modernizace zabezpečovacího zařízení s dálkovým ovládáním stanic z vybraného uzlu (Beroun), s možností připojení na CDP Praha, výstavba odpovídajícího sdělovacího a informačního zařízení, kabelizace, rekonstrukce trakčního vedení vč. DŘT , elektronická ochrana technologií a technologických objektů, kamerový systém pro zajištění bezpečnosti cestujících a protihluková opatření. Zcela novým prvkem je podpůrná trakční měnírna pro posílení zvyšujících se el. odběrů a zálohu pro dočasně odpojených el. zdrojů.
Stavba je situována od katastru Tetín v km 37,461 - 37,900, dále v prostoru stávající železniční stanice Beroun osobní a seřaďovací nádraží, pro traťový úsek Beroun – Zdice v úseku Beroun - Králův Dvůr a železniční zastávky Králův Dvůr v km 42,700, navazující na dokončenou stavbu „Optimalizace trati Beroun – Zbiroh“.
Rozhodující náplní stavby je rekonstrukce železničního spodku a svršku, úprava nástupišť, včetně bezbariérového přístupu pro cestující, přejezdů, mostů, podchodů a propustků, modernizace zabezpečovacího zařízení s dálkovým ovládáním stanic z vybraného uzlu (Beroun), s možností připojení na CDP Praha, výstavba odpovídajícího sdělovacího a informačního zařízení, kabelizace, rekonstrukce trakčního vedení vč. DŘT , elektronická ochrana technologií a technologických objektů, kamerový systém pro zajištění bezpečnosti cestujících a protihluková opatření. Zcela novým prvkem je podpůrná trakční měnírna pro posílení zvyšujících se el. odběrů a zálohu pro dočasně odpojených el. zdrojů.
Adresa na Rajčeti
zst-beroun.rajce.netAktivní od
Pohlaví
NeuvedenoDatum narození
NeuvedenoWebová adresa
NeuvedenoFototechnika
Fotoknihy z vašich fotek
Vyberte si z předchystaných knih pro Vás nebo vytvořte zcela novou.
Pexeso z vašich fotek
Stačí vybrat jen 32 fotek. Ostatní za Vás uděláme my.